17 mars 2011

Massagekudde!

Morsan & jag syr lite annorlunda grejer ibland. Jag har bl.a. sytt fler säkerhetsband till barnvagnar och Morsan har sytt och fixat med en beställning på massagekuddar. Massagekuddarna används på massagebänkar runt det hål där man lägger ansiktet. Beställaren hade flera massagekuddar som behövde kläs om, så Morsan fixade det plus att hon sydde några kuddar "från grunden" med skumgummikudde och allt.

Kuddarna är sydda i skaj och inuti finns en skumgummikudde.

Dragkedja på fodralet som kan tas av och på.


Morsan & jag har även sytt måttanpassade frottédukar med hål i. De täcker man massagekudden med för att den ska vara hygienisk att använda, men de har vi tyvärr ingen bild på. Produkterna kan fås i storlek efter önskemål.

Jag har även spenderat flera timmar vid datorn och gjort i ordning ett fint fotoalbum som kommer med posten om några dagar. Perfekt sätt att samla bilder på t.ex. barnen och familjen eller vännerna. Enkelt och prisvärt och resulatet blir snyggt! Rekommenderas verkligen.. Gör ditt eget album HÄR!

Å nu är jag så stel i nacken efter allt häckande vid datorn så lite massage skulle verkligen göra susen..
Tror bestämt jag får boka det nånstans.. :)

Ha en bra dag! Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar