29 mars 2011

Avslöjar...

Idag kan Morsan & jag stolt avslöja att vi snart kommer finnas i ytterligare en butik! När Jolins Home slår upp portarna i Årjäng den 1/4 är vi en av butikens leverantörer!

Jolins home är butiken där man definitivt kommer känna sej som hemma! Belägen i ett lila gammalt hus, som numera är smakfullt inrett och fyllt med massa heminredning, blommor, leksaker, gammaldags karameller och såklart barnkläder! Jolins Home kommer garanterat blir en favoritbutik!
Linda som öppnar butiken har beställt superdupersöta klänningar i olika stilar, de visas upp här i bloggen framöver. Hon har även beställt mössor med tillhörande scarfar!

Tjuvkik på mössor och scarfar från Morsan & jag som finns till försäljning hos Jolins Home!



















Morsan & jag har sytt en bedårande liten necessär som vi låter Jolins Home lotta ut! Gå in på bloggen för att ta reda på hur necessären kan bli just DIN! Där kan du även se små tjuvkikar på klänningarna som kommer finnas i butiken!

Ljusblå necessär med ljuvliga rosor och rosa linnefoder från Morsan & jag som lottas ut hos Jolins Home!






































Morsan & jag ser fram emot det här samarbetet som kommer bli kanonbra! Vi önskar Linda all lycka till med butiken och uppmanar Er alla att besöka butiken om ni har vägarna förbi Årjäng!

Å för Er som har Facebook så finns både Morsan & jag och Jolins Home där, bara att "Gilla"!

Ha en fin tisdag! Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar