23 mars 2011

Morsan & jag goes kocko bananas..

..eller vad man nu kallar det när det spårar ur lite!

Jaaa, Morsan & jag satt på nätet och beställde tyger för ett tag sedan, å efter en massa Klick, klicK, KLick, kLiCk, klCK & KLICK..  så hade vi lagt en beställning på många många tusen! Å på posten kom inte mindre än drygt 80 olika tyger! Sååååå fina!
Sen har jag varit på tygjakt både i Göteborg, Karlstad och Morsan  har hittat många fina i Årjäng så nu är lagret proppfullt med vackra tyger i massa olika modeller, färger och stilar!

Så här kommer ett första litet smakprov.. Nån som är sugen på en riktigt romantisk, vacker, vårig necessär eller nya kuddfodral till kuddarna i soffan, kökssoffan eller på sängen så har vi nåt utöver det vanliga här..

Romantiska tyger med gammeldags rosor i två beigea nyanser och en blå!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ljusare gulbeige..


Mörkare beige som går mer mot nougathållet..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
..å ett blått som är min egen favorit!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Morsan & jag köper in många tyger men lite av varje, just för att det inte ska bli för många lika produkter! Så här är det först till kvarn som gäller..
 
Njut av dagen! Kram från Morsan & jag!

3 kommentarer:

  1. JAG HANN FÖRST!!! :-D

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Fast du kom tvåa, för JAG själv har redan börjat sy kuddar till MEJ SJÄLV! (Ego!!) Men har du tur blir det lite kvar eller så beställer jag lite mer! Just nu önskar jag att jag hade en vacker gammal kökssoffa att lägga blommiga kuddar på!!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Ps. Men nu blir det kuddar att lägga på sängen i stället.. :)

    /Lisa

    SvaraRadera