9 mars 2011

I långa rader..

..står födelsedagsbarnen i mars!

Pappa fyllde i helgen och dessutom firade ju han & Morsan silverbröllop i samma veva så de har just kommit hem från en weekend i Bryssel! Stort grattis till pappsen på födelsedagen! Morsan hälsar att de hade det kallt men bra!

Utanför vårt fönster på självaste födelsedagen.. Hissgardin från Morsan & jag!



















Så fyller svärfar i mars, flera vänner och bekanta fyller år i mars och jag  fyller år i mars! Närmare bestämt i dag! Dagen firas med total snöstorm utanför rutan och ikväll blir det att äta gott med lilla familjen.

Jag är egentligen inte så bekväm med att ta emot presenter (tycker det är roligare å ge bort!!) å oftast kommer jag på vad jag egentligen önskade mej å behövde sisådär tre dagar efter födelsedagen!!
Men nåt litet paket tror jag bestämt att Darlingen har gömt i garderoben, i allafall va han & Ludvig på stan i lördags å handlade åt mej.. Ja, vi får väl se.. :)

Presentkort är annars väldigt bra grejer när man inte vet vad födelsedagsbarnet önskar sej, Morsan & jag  har självklart presentkort till försäljning! Då kan födelsedagsbarnet komma och välja tyger, plagg, necessärer eller andra varor i lugn och ro efter eget tycke och smak :)

Morsan & jag har även handmålade akvarellkort som man kan skriva en liten hälsning på! Fint och personligt.










Hissgardinen i vårt sovrum och tillhörande överkast på sängen i linne kommer i ett eget inlägg under våren! Hoppas det inspirerar.. :)

Nu ska här förberedas middag och små bakelser!
Må så gott alla, stor kram från Morsan & jag!

2 kommentarer:

  1. Grattis på din dag!! Hoppas den blir jätte bra!! kram kram Elise

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, Elise! Födelsedagen va jättefin! :) Kram kram!

    SvaraRadera