14 mars 2011

En stjärna som är din..

Disig måndagmorgon i Göteborg. Ludvig & jag  ska snart ut å göra några ärenden. Försöker låter bli att stressa, ta vara på dagarna och verkligen njuta av att vara ledig! Tiden går fort, allt för fort.. Pyttelilla bebisen börjar bli stora killen nu! :)

Morsan & jag har sytt de här finfina byxorna i mörkgrå manchester.



















Grå mudd i midja och benslut..



















Bak sitter en stor röd stjärna!




















Byxorna är sydda i storlek 68-74, med muddarna uppvikta som på bilden nedan. Viker man ner muddarna kan byxorna användas längre..


En fin liten detalj på de här byxorna är att de är sydda med röda kontrastsömmar för att matcha den röda stjärnan. Syns inte så jättebra på bild, men här får ni en liten hint i allafall!













Nu tar jag med med min "lilla stjärna" ut på tur. Vi har lyssnat på "En stjärna som är din.." nu på morgonen, Joakim Thåströms låt som alltid får mej att tänka på Ludvig. Så fin så fin.. Här har ni texten!

"Du jag vet en hemlighet
Det finns en stjärna man får ta ner
Det finns en stjärna som är din
Och vill du veta en sak till
När skeppen lägger ut från land
Och du ska långt långt bort nånstans
Ta den alltid med i din hand
Ta den alltid med överallt
Jag önskar dig allt vackert för du är
Det bästa som jag vet

Vad jag önskar att du får
Allt det där som du vill åt
Jag önskar seglen tar dig med
Till en oupptäckt planet
Ingenting av det här
Ingenting av det där
Jag önskar dig allt vackert för du är

Det bästa som jag vet

Följ med fjärilar och fåglar som du ser
Kasta allting som du inte vill ha med
När vägen går isär och floden blir ett hav
Låt din stjärna visa vilken väg du ska

Det bästa som jag vet"


Kram på er alla stjärnor där ute, från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar