25 maj 2010

Himla fina hissgardiner

Morsan & jag har varit på besök i Lindas och Johans fina hus och vi har dessutom varit ända inne i sovrummet där dessa finfina hissgardiner hänger. De har Morsan sytt av Lindas gamla lakan med spetsar på. Gardinerna är otroligt fina! 














Hissgardiner sydda av Morsan & jag, de snygga längderna är Lindas..



















Lakanen passar utmärkt som hissgardiner..

































 Fina spetsar..














När du beställer gardiner från Morsan & jag tar vi alla mått på fönstrena innan vi börjar sy så att gardinerna passar perfekt i just ditt/dina fönster! Det är en av fördelarna med måttsydda grejer från Morsan & jag..
Har ni inga gamla lakan så syr vi lika gärna av andra tyger, antingen om ni har eget tyg eller om ni vill kika i våra gömmor..

Själv gillar jag de här hissgardinerna i gammal stil extremt mycket å så fort jag får tag i någorlunda lika fina gamla lakan ska jag sy ett par till vår nya lägenhet!

Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar