31 december 2010

Gott nytt år!

Så va ännu ett år till ända, hujedamej va fort tiden går! Men samtidigt slipper man ju ha långtråkigt, så det kanske inte är så illa ändå.. :)

Morsan & jag lägger vårt första hela företagsår bakom oss och 2010 måste bara kallas för ett riktigt toppenår! Visst har det varit en del slit, ganska mycke stress och ganska många sena nätter vid symaskinerna.. Men det betyder ju att vi har haft många kunder å många beställningar, å det är ju SÅ HIMLA KUL!

Wow säger vi om detta året! Å tusen tack å stora kramar till alla kunder, vad vore väl Morsan & jag  utan Er!?

Så ikväll är det dags att tacka 2010 för allt å välkomna 2011. God mat och trevligt sällskap står förhoppningsvis på Era menyer! Här står Morsan i köket och förbereder laxbakelser till förrätten medan Farsan har marinerat ett rådjurslår.. Jag och lilla familjen beger oss mot Arvika där vi ska fira in nyåret hos goda vänner!

En snygg haklapp i grått med vita stjärnor va det första jag sydde på min nya maskin..



















Haklappen är perfekt för den som vill söla/spilla in det nya året med stil! :)

Morsan & jag önskar alla ett riktigt Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar