29 december 2010

Första julklappen ut..

Den här söta kjolen låg i en av lilla B´s paket under granen! Fin fin kjol i smalspårig manchester som kan matchas till en rad toppar och strumpbyxor/tights i varierande färger..

Blommig manchesterkjol med rosa mudd i midjan..













Volang i rosa manchester nedtill på kjolen!

Lilla B. blir säkert alldeles sockersöt i sin nya kjol!

Morsan & jag har bl.a. fått en beställning på vimplar i rosa, rött, vitt å grått så det ska jag börja klippa till ikväll å Morsan klipper just nu till en alldeles bedårande liten dopstass i lila linne.. Finfina grejer som visas i bloggen allt eftersom de är klara..

Imorn visar Morsan & jag vad vi fick i julklapp å jag kan säga att vi har varit otroligt snälla i år med tanke på vad tomten hade med sej.. ;)

Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar