8 december 2010

Fint med lite annorlunda..

Känns som det va på tiden å visa en ny fin necessär i dag. Morsan & jag har fått in flera beställningar på necessärer som ska ges bort i julklapp, men de visar vi såklart inte upp förrän efter jul.

Den här necessären är kanske inte så typisk "morsan & jag", men det är bara bra tycker vi. Man ska inte snöa in på en å samma stil i allt man gör. Nej, lite variation är alltid bra å den här necessären är verkligen jättesnygg, den gör att man blir på gott humör! Tack till M. som beställde den, kul att få göra något lite annorlunda!

Stora svarta prickar på vit/cremefärgad botten på yttertyget och multirandigt foder..










Det randiga fodertyget kommer igen i sidorna.



















Necessären är sydd med flera innerfack för praktisk förvaring.













Morsan & jag  har sytt och visat en necessär i samma yttertyg tidigare, den beställdes som julklapp i fjol, det inlägget kan ni se HÄR!

Ha en riktigt bra dag, jag ska bege mej till Haga å köpa lite julklappar, för allt går ju faktisk inte å sy själv.. ;)
Stor kram från Morsan & jag!

2 kommentarer:

  1. Jag är JÄTTENÖJD både snygg o praktisk:)

    SvaraRadera
  2. Kanonbra Maria!
    Är du nöjd så är både Morsan & jag nöjda också!
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera