20 december 2010

En bralla i julklapp kanske..

Morsan & jag syr julklappar i dagarna.. Byxor, kjolar, necessärer, dataväskor, förvaringsbunkar, m.m. som vi har fått beställningar på.. Har du varit snäller så kan det hända att du får en julklapp från Morsan & jag! Hoppas hoppas.. ;)

De här byxorna skulle egentligen Ludvig ha fått i julklapp, men även om han har varit väldigt snäll ända sen han kom till världen så tyckte hans far och jag att det räckte med det vi redan köpt och sytt.. Han ska ju hinna använda kläderna innan han växer ur dem..

Så av de två par Morsan & jag-byxor han skulle ha fått i julklapp får han avstå det ena.. Så nu står de till förfogande om någon vill ha en alldeles utmärkt julklapp till liten kille eller tjej från ca 6 till 9 månader.. (Storlek 74 ungefär).

Mörka jeans med mörkblå mudd..



















..och vita kontrastsömmar..



Byxorna bak med bakficka med vita kontrastsömmar..



















Mjuka sköna jeans som funkar lika bra under overallen nu i vinter som ute till våren. Nästa sommar kan byxorna användas som knickers. Byxorna kostar 275 kr!

Ha det gott! Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar