1 januari 2011

Gott Nytt 2011!

Ja, nu kör vi.. Nytt år och nya möjligheter! Det är så man ska tänka tycker Morsan & jag!

Familjen & jag firade som sagt nyåret i Arvika och det va väldigt lugnt och väldigt trevligt på alla sätt å vis! Värdparet hade lagat trerätters middag i form av skaldjurscheesecake till förrätt, kalkon med rotfrukter till huvudrätt och till dessert serverades en ljuvlig (men mäktig!) panacotta och det smakade himla gott av alltihopa! :)

Kvällen va lugn och trevlig och eftersom Arvika firar 100 år sköts det otroligt fina raketer från torget på tolvslaget (vi såg dem dock inifrån huset).

Lilla Isa fick den fina haklappen som vi visade i förra inlägget å så här fin va hon i den när vi skulle äta.. :)




Himla gott!


Nyårsfin ljuskrona över bordet..



















Som sagt, nu är 2011 här och nytt år, nya möjligheter är det som gäller! 2010 va ett toppenår och nu siktar vi ännu högre! Morsan & jag fortsätter att ta emot beställningar via mail och telefon, och ni är hjärtligt välkomna att höra av er eller komma förbi (efter överenskommelse) och få tygförslag och prisförslag på produkter!

Morsan & jag  kommer att fortsätta finnas i Clara butiken på Claras torg i Årjäng och nya projekt, mässor m.m. dyker garanterat upp under året!

Ha det gott alla! Kram från Morsan & jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar