28 december 2010

Hej mitt vinterland..

Jisses va friskt och skönt det är ute nu om dagarna. Med rätt kläder är en riktig långpromenad dagens höjdpunkt! Idag har Ludvig & jag träffat goda vänner och söt liten bebbekompis och promenerat i det vackra vinterlandskapet..
Morsan & jag har sytt en fin liten fleecemössa med matchande dreglis/scarf som är goa i kylan..

Mössa i blå och vitrandig fleece med vitt kantband. Mössan är sydd i en skön modell som går ner över öronen.













Scarf/dreglis i samma randiga fleece och vitt kantband..



Fint set som kan fås i en rad olika färger!


















Morsan & jag!













Ludvig i nya mössan och scarfen på dagens promenad!














Tomtarna på vagnen fick Ludvig av sin gammelmormor (Morsans mamma) i julklapp, de har hon virkat, så fina så!


















Fleccemössa kan fås i valfri färg och storlek, kostar 150 kr. Dreglis/scarf kostar 50 kr men vill ni köpa ett set med mössa och dreglis/scarf kostar det nu 175 kr.

Hoppas ni njuter av det fina mellandagsvädret!
Stor kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar