30 december 2010

Det går bra nu..

Morsan & jag  önskade oss ganska dyra julklappar av tomten i år.. Men med tanke på hur otroligt snälla vi har varit.. eller kanske produktiva är ett bättre ord, så var det inte mer än rätt att tomten kom med det vi önskade oss! Varsin sprillans ny fin symaskin fick vi, å herre va glada vi blev!

Ska vi tala sanning så köpte vi själva in maskinerna tack vare att företaget gått så himla bra i år. Maskinerna går som på räls och har en massa finesser som våra gamla maskiner (från 1979 respektive 1986) definitivt inte har! Så nu är vi igång och lär oss, jättekul! :)

Morsan & jag´s nya rääcermaskiner ser ut så här och är köpta på Bugano i Årjäng..














Imorn får ni se det första jag sydde på den nya maskinen, men här kommer en liten tjuvkik..














Ha en kanondag! Kram från Morsan & jag!

3 kommentarer:

  1. STORT grattis till erat plusresultat! Jag är inte förvånad med tanke på hur flitiga ni varit :-)

    GOTT NYTT ÅR!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Va kul, med en ny o läcker symaskin. Lycka till med inlärandet ;o)))

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket Linda, det har verkligen varit ett toppenår med massa goa kunder å du kan ju räkna dej som en uppskattad stammis numera! ;).
    Å tack Siv, inlärandet går ganska bra! :)

    Gott nytt 2011 till Er båda!
    Kram från Morsan & mej!

    SvaraRadera