26 oktober 2010

Present till en liten sötnos och Morsan & jag på julmarknad!

Morsan & jag´s fina mjuka byxor passar perfekt till de minsta bebbarna, både tjejer å killar, smalisar å rundisar.. Sköna att ha under overallen är de med! :) Sånna byxor tyckte Petra lät som en perfekt present när hon och familjen skulle ge bort nåt fint till nyfödda lilla A.

Å så här söta blev byxorna till den lilla sötnosen.

Randiga byxor i vitt och grått trikåtyg med skön bred mudd i mörkrött stretchtyg..


















Röda sömmar ger fin kontrast och matchar muddarna..













Bak..


















Till små bebisar funkar det bra att vika muddarna i början.



 Mjuka sköna byxor att växa i.. :)

Morsan & jag har blivit tillfrågade om att delta på julmarknad på Dömle herrgård den 20 och 21 november. Vi tackade självklart ja och kommer att ha kläder, necessärer, förvaringsbunkar, haklappar, dreglisar, vetepåsar, m.m. till försäljning. Julmarknaden är ett perfekt tillfälle för att köpa julklappar till nära och kära! Mer information om julmarknaden finner ni här och vi kommer självklart informera mer här i bloggen närmare!

Morsan & jag är så glada för att vi blivit tillfrågade och tror att en riktig mysig julstämning kommer att infinna sej den här helgen!

Ha en bra dag, kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar