18 oktober 2010

När mössan är på..

..är det lika bra att få på sej vantarna med! Snygga mössor och vantar till två små bröder i Arvika. Morsan & jag har fixat likadana mössor å fina vantar, så får vi hoppas de små gossarna blir nöjda och glada!

Tuff mössa i grönt med blå bilar till storebror..

























..å lika tuff mössa med knutar i samma tyg till lillebror..













..åsså ett par vantar till lillebror!













Vantarna har mudd runt handlederna och praktiskt snöre för att vantarna ska sitta kvar!













Mössor och vantar från Morsan & jag!













Jag "beställde" ett par goa vantar i fleece till Ludvig i samma modell som de ovan av Morsan. För Ludvig envisas alltid med å ha händerna utanför filten i vagnen när vi är ute å går så vantarna är alldeles perfekta så här års!

Idag tipsar Morsan & jag om att gå in på postens hemsida och skicka egna foton som vykort. Jätteenkelt, billigt å snabb leverans! Garanterat många mor- å farföräldrar, vänner å bekanta som blir glada över ett vykort i brevlådan en regnig dag! Piggar garanterat upp de flesta.. :)

Klicka på länken för att komma till postens hemsida:  http://www.posten.se/vykort

Ha en riktigt bra dag, kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar