7 oktober 2010

På med mössan!

På med mössan! Det är kallt ute, du kan få öroninflammation! 87 % av värmen går ut genom huvudet, du kommer bli förkyld! Ja, allt känns väl igen, tjat om mössa å hej å hå!

Men nu alla tjatfarsor å tjatmorsor behöver ni inte tjata mer. Snygg-mössor från Morsan & jag tar barna garanterat på sej frivilligt! Problemet blir väl kanske om de inte vill ta av sej dem när de ska lägga sej eller nåt.. (Nu är vi lite kaxiga, vi vet!)

Snygg mössa i polkagrisrandigt rosa och vitt från Morsan & jag!













Minst lika snygg randig mössa i blå-lila och svart!


Mössor från Morsan & jag kan fås i en massa olika tyger och i flera olika modeller!
Kan matchas med snygga dreglisar eller eller en scarf i samma tyg. Praktiskt och snyggt!

Ludvig & jag är uppe i Värmland och hälsar på! Å idag har Morsan & jag och lille Ludvig gått promenad i det härliga höstvädret.. Så otroligt vackert ute!

Årets sista blommor..?













Jag tänkte försöka sy lite nu när jag är uppe i Värmland och Morsan har klippt till massa fina saker som bara ligger å väntar.. Necessärer, grytlappar, förvaringsbunkar.. Kommer bli så fint så fint! :)

Med hopp om fler härliga höstdagar!
Kram från Morsan & jag!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har fått några av era produkter i present av Marita Oregran till min dotter. Superfina grejer! Ni är så duktiga.
    Jag undrar nu över en mössa. Jag skulle vilja beställa en fin mössa, eventuellt en rosa och vit randig med en eller två knutar, lite högre sittande bak på huvudet. Hur funkar det med beställning?

    Maila mig gärna: znurriz@hotmail.com

    Hälsningar Janni Cranning

    SvaraRadera
  2. HEj Janni,
    har missat din kommentar å såg den först nu!
    Men här kommer svar, bättre sent än aldrig!
    Tusen tack för komplimangerna, himla kul att du gillar våra grejer! :)
    Vi mailar dej på direkten..
    Kram från oss!

    SvaraRadera