29 maj 2011

Å vinnaren är..

En bit över 100 lotter fanns i "korgen" när det va dags att dra en vinnare idag på mors dag!
Å vinnaren av den fina necessären är..

Angelica Vogt!

Stort grattis till dej, den här necessären kommer på posten inom kort! Vänligen sänd din adress till: morsanochjag@live.se!
















Fler tävlingar dyker upp framöver, för visst är det kul med lite extra spänning i livet! Å så tycker Morsan & jag att det är himla kul att få förgylla någons dag med en fin vinst! Håll koll på bloggen och vår Faceboksida så ni inte missar nästa tävling.. :)

Åsså måste vi ju passa på att gratta alla rara, fina mammor idag på mors dag! Alla mammor som ställer upp å bergis gör så gott de kan alla dagar i veckan! Klapp på axeln till Er alla, ni är bäst!!


Jag firar min första  mors dag idag, å jag har blivit uppvaktad med (extra lång) sovmorgon å god frukost, dessutom har jag fått blommor och fina champagneglas från Ittala, han har allt bra smak min lille Ludvig! ;) Go middag och massa bebis-dregel-smaskens-pussar gjorde min första mors dag komplett!

Från Ludvig till mor..



















Min mor firar sin 31:a mors dag å jag är tyvärr för långt ifrån henne för att kunna fira henne just idag, men det har mina bröder styrt upp som tur är! 100 000 kramar kommer i alla fall här till min fina fina morsan!

"Mor lilla mor, vem är väl som du? Ingen i hela världen!" 

Imorn visar morsan & jag Ludvigs nya filt och kuddfodral! Men vi bjuder på en liten tjuvkik..













Hoppas helgen varit bra! Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar