11 maj 2011

Söt byxa & "nyttigt godis"

Den här lilla byxan är en riktig vår och sommar-favorit! Byxan är sydd i tunt bäck-och-böljatyg som skyddar bra mot solen men ändå är sval och skön att ha på sej så här års!

Rutig byxa i rosa och vitt med en söt prickig blomma på ena sidan.



















Rosa muddar som kan vikas upp eller ned..












 



















Söt blomma i lila med vita prickar och grön prick i mitten..



















Blomman är fastsydd på mitten så att de lila bladen är "lösa". .



















Byxan bak..

Sköna byxor som kan fås i massa olika färger, med olika muddar och olika blommor/stjärnor/bokstäver eller vad som önskas.. Modellen passar lika bra till de allra minsta, nyfödda bebbarna som till de större barnen!

Vårruset som jag skrev om i måndags gick över förväntan och både svärmor & jag tog oss i mål på bra tider här i Slottsskogen i Göteborg! Idag är det Morsans tur, hon kör tävlingen i Karlstad! Heja, heja bästa Morsan!

Igår va Ludvig & jag tillbaka i Slotsskogen, men inte för att tävla. Vi picknickade ihop med våra favoritmammor och bebbar. En riktigt skön, solig heldag i solen!

 Jag slängde ihop en exotisk fruktsallad som vi tog med å bjöd allihopa på! Välldans smart med just fruktsallad, för det är både gott, nyttigt och framförallt nåt som vuxna och barn kan äta tillsammans. Våra små fick lite mindre bitar bara!

Fruktasallad med honungsmelon, jordgubbar, banan, passionsfrukt, färsk ananas, äpple och konserverade persikor. 
















Ha en bra dag, kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar