16 maj 2011

Håll utkik..

Idag visar Morsan & jag  en av de åtta klänningar som Jolins Home beställde av oss och som vi levererade strax innan öppningsdagen den 1/4. Jolins Home, som nämnts flera gånger här i bloggen, är en mysig liten butik i Årjäng med inredning, leksaker, karameller, blommor och självklart barnkläder!

Klänningen fram..

Liv i blommigt tyg på turkos botten..




















Litet sidenband på det blommiga livet..
































Nedtill är  klänningen sydd i rosa linnetyg..



















..och nederst finns samma rosa sidenband som på livet!













Klänningen bak..



















..med knappar hela vägen!

Rosa knappar..



















För Er som inte har möjlighet att besöka butiken, öppnar Jolins Home sin webbutik inom en snar framtid! Å i dagarna utkommer ett nytt nummer av tidningen Gate. Gate är en tidning som utkommer i gränstrakterna i västra Värmland och i några av de norska landskapen. I det nya numret finns ett reportage om Jolins Home! Så håll utkik efter tidningen i era postlådor, garanterat fina bilder och kanske syns nåt plagg från Morsan & jag! ;)

Nu ska jag laga darlingens jeans och sy fina små minivimplar till en barnvagn. Tror faktiskt det får bli ett helt gäng när jag ändå är i gång!

Ny vecka hörrni, det betyder garanterat nya möjligheter!!
Kramar från Morsan & jag!

3 kommentarer:

  1. Ska besöka Lindas butik nån dag snart och då ska jag verkligen kolla om hon har några av plaggen ni sytt kvar. Kikade ju in på Clara-butiken för ett tag sedan och fick titta på allt fint.

    Ha en riktigt skön måndag, kram Maria

    SvaraRadera
  2. Lindas butik, Jolins Home, är verkligen värd ett besök! :) Jag tror säkert det finns klänningar kvar och saknar du nåt så får du återkomma så fixar vi det! Ha det gott! Kram från oss!

    SvaraRadera
  3. Men GuuuuuuuuuuuuuuuuD så söta töabit klänningar. Blir ju till sig här på stolen. Synd man inte känner någon som står en nära som har en liten tös...

    SvaraRadera