31 maj 2011

"Kändisar"..

Häromdagen hände något alldeles jätteroligt! När Ludvig & jag klev in genom dörrarna på öppna förskolan möttes vi av en liten kille i ett par Morsan & jag-brallor! Pojkens pappa hälsade och jag sa glatt "De där byxorna har jag sytt!". Vilken känsla liksom! 25 barn i olika outfits plus en alldeles otroligt söt liten kille i ett par Morsan & jag-byxor!

Å visst skickar vi beställningar kors och tvärs över landet (och snart även till utlandet), å visst händer det att man blir stoppad av nån på stan som undrar vart man köpt mössan/solhatten eller filten och man får då stolt lämna över ett visitkort. Men det här är första gången jag ser ett par "kändisar".. Det känns stort! :)

Brallor i "jeansblått" tyg med  ljusblå muddar i midja och benslut! Så här lååånga blir brallorna med muddarna ovikta..



















Åsså lite kortare med vikta muddar, passar bra när byxorna är nya!



















Ljusblå muddar..












































 Å byxorna bak!



















Med en bakficka med ett blåvitrutigt B på!



















B. som i busfrö kanske..?



















 Fina lilla B. fick de här byxorna i 1-årspresent!


































Tusen tack till pappa C. för att jag fick fota fina B i sina byxor!

Ha en fin dag, vi sticker till Slottskogen på knytkalas nu!
Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar