5 maj 2011

Det kommer mera..

Gillade du gårdagens sockerchock så gillar du garanterat dagens bilder också! Morsan har bakat ihop en riktig liten "cupcake" i form av den här söta necessären! Jag ska villigt erkänna att den vill jag ha alldeles för mej själv!!

Sockersöt necessär med fina detaljer. Ljusblått tyg med rosa rosor på utsidan och naturfärgat linnetyg på insidan.













 Linnetyget syns även i sidorna..



















Söt brodyr och ett smalt champagnefärgat sidenband på locket..




















Små fack på insidan för små ting..














Å igår plockade jag  in en kvist av en lila syren som stod i blom, den satte jag i ett litet glas som jag har köpt på loppis i Haga! Årets första syren,  vilken ljuvlig doft!



















Sköt om Er och era nära och kära! Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar