11 augusti 2011

Snuttis, byxor & gobebis..

Idag visar Morsan & jag M.´s snuttefilt, skönt att ha nåt tryggt å hålla i! Sydd i grön lakansväv med blommor i gult och vitt. Påsydda hjärtan i gult och vitrutigt tyg och ett litet M. på ena hjärtat!



















Snyggt retrotyg!













Snuttefilten är sydd i dubbelt tyg, så den är mönstrad på båda sidor. I ena änden sitter små öglor som är praktiska att hänga upp snuttefilten i, eller perfekt för bebisen å ligga å pilla på!



















Lille M. som har haft turen att få den här snuttefilten har även fått ett par byxor från Morsan & jag. Byxorna visade vi tidigare i sommar.

Å här kommer bilder på lille M. i byxor och snuttefilt från Morsan & jag! En riktig gobebis! :)

"Åå, de nya byxorna är riktigt bekväma.."


















"..jag kör lite moves i dem!"


"Nu blev ni allt imponerade va?!"


"Är det sant? Är den här nya goa snuttefilten till mej? Lagom stor så jag både kan ha den som täcke å snuttis!"

 "Å va mysigt, nu blev jag jättesömnig.."


Tack snälla mamma A. för att vi fick ta fina bilder!
Morsan & jag  har som sagt fått lite dille på snuttefiltar så det kommer visas fler framöver. Perfekt present till nyfödda och ännu ofödda bebisar. Sys efter personliga önskemål vad gäller färg, form, storlek, text och symboler!

Åsså hoppas vi inte att ni missar vår tävling där vi lottar ut en KRAM-filt! Den kan bli din, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar under inlägget den 29/7 eller gilla och/eller kommentera inlägget på facebok! Så missa inte chansen, vinnaren dras i morgon fredag!

Ha det fint, önskar Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar