29 juli 2011

KRAM!

Det är en håd värld vi lever i, det är bara att inse när man ser vad som händer omkring oss! Jag tänker såklart på tragedierna i Norge som ägde rum för en vecka sen. Flera attentat som kostade många människor livet. Så oerhört tragiskt å ledsamt! :(
Men jag tänker även på svältkatastrofen som just nu breder ut sej i Afrika och drabbar miljontals människor.. Å som alltid när det är svält drabbas barnen allra hårdast å riskerar att dö först!

Morsan & jag tänker som så här:
Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

Så klicka på någon av följande länkar så finner du mer information om hur du kan skänka en slant till de svältande..
Sen kan man se sej omkring i sin egen omgivning, alltid finns det nån som har det tufft å kanske behöver en kram eller två.

Så med tanke på allt det här lottar Morsan & jag ut den här KRAM-filten! För det finns säkert fler där ute som behöver en go liten filt å gosa ner sej i när det känns otryggt i världen!


Filt/snuttis i vit lakansväv med en stor påsydd KRAM!


Detaljer i jeanstyg och rödrutigt tyg!
















Öglor att hänga upp filten i eller gossa lite extra med..



















Filten passar kille som tjej, gammal som ung! Den passar alla som behöver en kram helt enkelt.. :)
Delta genom att skriva en kommentar under inlägget här i bloggen, på Facebook kan ni delta genom att gilla och/eller skriva en kommentar under inlägget där!

Vinnaren dras fredag den 12/8!

Vill ni köpa en snuttefilt kostar den 150 kr som enkel filt med öglor och en bokstav. VIll du ha ett helt ord eller hela namnet på filten kostar den 200 kr.

Stor KRAM från Morsan & jag!

2 kommentarer:

  1. Självklart vill jag vara med och tävla om den fina filten!

    //Malin

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig filt, den vill jag vara med å tävla om
    miros79[at]hotmail.com

    SvaraRadera