3 augusti 2011

Liten linnebunke..

..som passar till liten blomma eller till förvaring av små ting! Den här fick J. i inflyttningspresent!

Förvaringsbunke i vitt linnetyg..



















..med rutigt foder i vit å beige å vit spets!




















Morsan & jag vill påminna om vår TÄVLING som pågår! Du kan vinna en härlig kram-filt, perfekt snutte till barn, barnbarn vänner eller kanske till vovven!? Skriv en kommentar under inlägget här i bloggen eller gilla eller kommentera på Facebook! Å du, kom ihåg å dela på facebook också så sprider sej tävlingen och Morsan & jag  till flera! :)

I inlägget om tävlingen ser du också hur du kan skänka en slant till de svältande i Afrika, bilderna i tidningen vittnar om fruktansvärda situationer! Svårt att låta bli å gråta när man ser det!

Kramar från Morsan & jag!

2 kommentarer:

  1. Blir så otroligt glad och inspirerad varje gång jag läser Morsan&jag, supertack för dessa lyckostunder! Hälsningar Katrine (nilsson_katrine@hotmail.com)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin kommentar här ovan, sånna blir vi väldigt glada över! :) Kram på dej Katrine från Morsan & jag!

    SvaraRadera