20 juli 2011

& våfflor med hemgjord sylt!

Ja, idag finns Morsan & jag  i Clarabutiken igen, många är det som kommer till oss och tar sej en kopp kaffe med nåt gott till! Många tittar på våra produkter och gillar hissgardinerna i fönstren! Bra tillfälle att få känna på tyger och modeller..

Jag kan också avslöja att Morsan syr på en liten brudnäbbsklänning som är bland det finaste jag sett, den hamnar i bloggen först efter bröllopet så klart! :)

Ha en fin dag och kom gärna förbi hos oss i Clarabutiken, våfflor med grädde och hemlagad hjortronsylt (eller blåbärssylt!) är alllldrig fel! ;) Idag har vi öppet till 16.00!

Å hur mycke det än regnar ute om dagarna, så trivs pelargonerna ändå inomhus i Morsans fönster! :)


















Kram från Morsan & jag!

Ps. Tack för fina kommentarer under våra blogginlägg, tyvärr kan vi inte svara på dem! De kommentarer jag skriver "fastnar" inte.. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar