18 juli 2011

Måttsytt!

Ny vecka och säkert många som har första semesterdagen! Skönt för Er! :) Vädret är kanske inte det bästa, men det finns ju mycke man kan göra ändå! :)

Morsan & jag måttsyr saker efter dina önskemål! Å nu har vi måttsytt ett mobilfodral efter mina önskemål! Efter å ha besökt diverse "teknikbutiker" å insett att det är en djungel av gummiskal, silikonskal, plastskydd m.m. så bestämde jag mej för att sy ett eget som skyddar alla sidor av min mobiltelefon på en gång!

Mobilfodralet, som passar just min mobiltelefon, är sytt i vattenavvisande tyg i beige med vita prickar.. Ett lager med vadd mellan inner och yttertygerna skyddar något om jag tappar telefonen. Innertyg i rött bomullstyg med vita prickar och blommor!





























Så..


















..enkelt..


..va det! Snörstopp å resår försluter fodralet!


















Perfekt fodral för sånna som mej som gärna har mobilen löst i väskan eller i fickan på jackan!
Fodralen passar både mobiltelefoner och kameror och kan fås i valfri storlek, tyg och stil!

Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar