28 januari 2011

Lite extra lyckliga..

Morsan & jag gillar manchestertyger, det är perfekt att sy kläder i.. Morsan & jag gillar även blommiga tyger å romantisk stil för hela slanten! Å Morsan & jag gillar söta saker, som t.ex klänningar och byxor som blir alldeles sådär otroligt söta.. När vi får matcha allt det här blir vi liksom lite extra lyckliga.. :)

Liten klänning i blommig manchester..













Livet upptill är sytt i jadegrön manchester..


















Klänningen bak med knappar i nacken..



















Morsan & jag!













Byxor i jadegrön manchester som passar absolut lika bra till kille som till tjej. Bedårande söta ihop med klänningen!


















Skön mudd i midjan..













Klänning till liten tjej som efterhand kan användas som tunika. Under klänningen/tunikan blir de här byxorna supersöta! Mera sånt i nästa inlägg!

Snart är det helg, sköt om er och era nära och kära! Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar