19 juli 2010

"..å bena blir fulla med spring"

Ja, nu är det sommar å som Ida sjunger..  "..jag gör så roliga ställen där barna kan springa omkring,
då blir barna fulla med sommar och bena blir fulla med spring.."

Det märks definitivt på Tindra att det är sommar för hennes ben är verkligen fulla med spring, det kan Morsan & jag intyga!

När mamma B. och Tindra är här gäller det att va snabb för att hinna få med Tindra i sin nya klännig på bild.. Klänningen har Morsan & jag visat i bloggen tidigare, men eftersom den gör sej så mycket bättre på Tindra än på en en galge så visar vi den en gång till..

Supersöt madickenklänning i blågrönt linne med liv och volang i bomullstyg med korallfärgade blommor. Spetsar och vackra röda knappar i nacken som pricken över i.. :)

Häng med nu, för här går det undan..






























Åsså en piruett..


















"Jag kan hoppa också.."






























Tindra letar smultron i rabatten..




















































Å smultron smakar gott!

Dags å springa vidare..


















Fina Tindra tar en paus..













..men får snabbt upp ögonen på något nytt..














Mera smultron kanske..?


















Det förra blogginlägget på klänningen som visar fler detaljer kan ni se här, http://morsan-och-jag.blogspot.com/2010/06/midsommarfin.html, den publicerades 27:e juni.

Morsan & jag syr upp nytt, nytt och nytt hela tiden, kommer mycke fint framöver..
Ha en fin måndag, kramar från oss! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar