5 april 2010

Namnbrallor it is!

Det går ju inte å komma ifrån att det är sött med personliga grejjer. Precis som att vi vuxna inreder med personlig touch eller inte vill gå i samma vårjacka som alla vännerna är det fint med barnkläder som sticker ut lite från mängden. För barna är det ju också ett plus att dagisfröknarna vet vem man är på direkten.. :)

Linnea har Morsan & jag-brallor sedan tidigare, å den här gången fick det bli ett par med smeknamnet på rumpan.. Smalspårig kocksgrå manchester med ljusrosa mudd och namn i blommigt tyg.
Söta byxor som lätt kan matchas med andra plagg i olika färger!



















Byxorna är sydda med den praktiska mudden som vi tjatar om hela tiden.. Uppvikt till å börja med å nedvikt när barnet växer. Plagget kan användas längre, å sånt gillar vi!



















Namnet Nea skrivet med små bokstäver, jag har försökt sy namnet med "barnslig" känsla, å jag tycker det blev riktigt fint!


Vi har firat påsk i Värmland jag och kärleken, trevligt å hälsa på familj å vänner.. :) Men jag måste erkänna att jag blev lite orolig imorse när jag gick upp och fick se att det snöade! FY! Men som tur å väl är är den borta nu å vi får hoppas att våren kommer med stormsteg! Hoppas ni har haft en fin påskhelg allihopa!
Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar