7 april 2010

Dreglis-omdöme och morsan&jag-beröm!

Mamma J var inte helt nöjd med utbudet av dreglisar! Sonen Milo dreglade mycke och med de dreglisar han hade var han genomvåt på ett kick!
Dreglisar i ny, förbättrad och smartare modell efterfrågades, å Morsan & jag är ju aldrig omöliga.
4 dreglisar till paketpris skickades per post och tillbaka fick vi bildbevis, omdöme och beröm som tyder på att vi har lyckats!

Dreglisar med stjärnor, döskallar, pirater och klassiska ränder..
Milo har svårt att välja.. ;)













Kardborreknäppning i nacken gör att dreglisen kan justeras..













Mamma J. skickade som sagt med ett omdöme om de nya Morsan & jag-dreglisarna, det stod som följer:

"Jag rusade till brevlådan imorse med Milo på armen när posten kom.

Ett vitt stort kuvert, jag hoppades. I där låg Milos efterlängtade dreglisar!

Jag är mycket nöjd. De är verkligen superläckra och framför allt så fyller de sin funktion.

Milo protesterar inte emot när han har dem på sig som han gör med sina två andra dreglisar.

De är tunna och bra vilket gör att Milo inte blir varm. Verkar inte klia och toppen med kardborrebandet som knäppning då han kommer kunna ha dem länge med tanke på att de går att ”ställa in”.

Den håller tätt kring halsen. Storleken är perfekt, samt längden. Täcker en bra bit ner på tröjan som gör att även magen håller sig torr.

Gummibaksidan med frotté är toppen. Han kan ha på sig en dreglis i flera timmar utan att jag behöver springa och byta hela tiden.

De suger upp dregglet otroligt bra.

Dreglisarna är så otroligt snygga så jag kommer även att låta Milo ha dem på sig till sin tuffa skinnjacka.
Snygg accesoar!

Tusen tack för den snabba affären.
Mamma J & Milo"

Morsan & jag är såklart otroligt stolta över omdömet och berömmet! :)
Kram till mamma J, Milo och alla er andra från oss!

Å kom ihåg, ta hand om barna´, ta hand om dreglet och ta framförallt hand om varandra!
/Morsan & jag

2 kommentarer:

  1. Gud så kul att få se sin lille Skrutt på er Blogg:)

    SvaraRadera
  2. Ja, din lille Skrutt ser verkligen ut som en riktig goding! :) Sköt om er! Kram

    SvaraRadera