16 januari 2010

Nej tack..

Vissa dagar tror jag barnen vaknar och känner att det har gulligullats nog.. De säger nej tack till nyp i kinderna av tanter som de möter på gatan, de säger nej tack till att nån drar en lång ramsa om plutti-nutti-tutti-snutti.. Jag tror att barnen vaknar vissa dagar och tänker, idag vill jag va stencool. Å då, då tror jag att de plockar fram sina tuffaste kläder, typ de här byxorna å säger:
"Morsan, jag vill va tuff idag, jag kan va söt imorn igen, ok!?"


















Å bak, sitter "Morsan & jag"-loggan, som vi nu även har med en kungakrona på..





 Byxorna är, som ni förhoppningsvis ser, sydda i svart plysch och stretchmudd i vitt med döskallar på. Det här paret sålde vi innan jul, men vi kan sy fler liknande om nån har nån unge som toklängtar efter lite coolhet i vardagen..
Morsan & jag säger rock on till alla tuffingar OCH sötnosar där ute! :)

1 kommentar: