8 januari 2010

God morgon!

Jag har nyss vaknat och solen går upp över hustaken mittemot vårt köksfönster.
Här i Göteborg är det förhoppningsvis lite mindre kallt än i Värmland. Jag hörde talas om att det var ner mot 30 minusgrader häromdagen.. Då är det lite väl kallt alltså! Gläds över solskenet i allafall.. :)

Morsan & jag  har sytt två necessärer i ett lila tyg med fjärilar på. Den här under har min söta vän L. beställt. Hon hälsar att hon är jättenöjd å då blir vi också väldigt nöjda å glada!













Gråprickigt foder.


















Morsan & jag loggan är ju ett måste..


















Den andra necessären har jag inga bilder på. Den gav jag bort till min kusin M. i julklapp, men eftersom hon bor här i stan ska jag fixa det snarast! 
En riktig go och förhoppningsvis solig helg önskar Morsan & jag!

2 kommentarer:

  1. Jättefin! Gillar speciellt hur ni lyckats med mönsterpassningen :)

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket, känns som mönsterpassningen verkligen gjorde pricken över i på denna necessär.. Ska visa den andra, i samma tyg, inom kort.. :)

    SvaraRadera