25 januari 2010

Födelsdagspresenter!

Morsan & jag syr födelsedagspresenter, därför blir det inte så mycke bloggande för tillfället.
Även om ettåringar inte brukar va kända för å läsa bloggar tror jag att många av deras mammor gör det. Därför kan jag inte lägga ut presenterna här ännu, de kommer först efter kalaset som är på lördag. Tills dess får ni nöja er med en tjuvkik på färgkombiantionen på en av kreationerna.
Sött som socker! :)


















Morsan & jag får massa beröm och uppmuntrande mail och kommentarer från när och fjärran.
Många hälsar att vi inspirerar dem i deras sömnad och när vi ser och hör det så tar vi som en jättestoor komplimang.
Vi tackar också för alla tips och förslag på produkter vi får från Er, de skrivs upp i våran idébok och sparas till lugna dagar (när nu de kommer!?).
Tack till alla bloggläsare, kunder, vänner å bekanta. Era fina ord värmer!

Kramar från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar