28 mars 2010

Storkben, någon?

Har du som jag "begåvats" med smalben smalare än storkens så "lider" ni nog av ungefär samma problem som mej.. Inför våren har det inhandlats massvis med jeanstights, leggings och tights.. Samtliga är för vida i smalbenet och vid vristen, skittråkigt å skitfult!
Så idag har jag mätt, nålat å sytt in hela högen! Nu sitter de otroligt mycke bättre och gör sej jättebra till mina nyinhandlade knallröda converse-skor. :)

Slappisbyxa blir tights..



















Sånt här kan Morsan & jag fixa åt er, bra va!? ;)
En liten eloge til mej själv också för valet av söndagssnygga (lite lagom urtvättade) strumpor!

Kram på er från Morsan & jag.. :)

2 kommentarer:

  1. HAR DU 47 I SKOR?

    SvaraRadera
  2. Nää ru Magnus!
    Jag har strl 37, men som sagt är mina smalben lite storkiga å då ser fötterna större ut.. :)
    /Lisa

    SvaraRadera