6 mars 2010

Fika med klädvisining och Kvinnomässa på Tjolitta!

Morsan & jag blev erbjudna att ha ett så kallat homeparty hos goa Linda Larsson, men då varken hon eller vi egentligen gillar ordet "homeparty" kan vi kanske kalla det för fika med klädvisning. Linda bjöd på ljuvligt gott hembakat fikabröd och Morsan & jag visade upp ett urval av våra produkter och tyger. Kvällen va jättelyckad och alla som ville fick beställa grejer. För att visa vår uppskattning över Lindas initiativ fick hon ett presentkort hos Morsan & jag, såklart!

Nu på söndag är det dags för "Selleres kvinnomässa" på Tjolitta i Sillerud utanför Årjäng.
Morsan & jag kommer att ställa ut och vi visar ett urval av våra produkter och tyger även där! Kvinnomässan visar upp lokala kvinnliga företagare så självklart ska ni ta er en tur dit och kika!

Varmt välkomna önskar Morsan & jag!

1 kommentar:

  1. Det var verkligen en hellyckad kväll brudar! Tack ska ni ha.

    Kram Linda

    SvaraRadera