10 mars 2010

En med mönsterpassning, tack!

Morsan & jag tycker det är himla kul att göra necessärer i mönstrade tyger där det går å få till snygg mönsterpassning. Å vi lyckas, efter visst knep å knåp, oftast med detta!
(Eller så bara sker det utan att vi fattar hur?!?!?!)

Den här neccesären är sydd i ett lila tyg med blommor på och grått foder med vita prickar. Den är i en något större modell med praktiska fack inuti.
Fram.





































Bak.













Mönsterpassning a la Morsan & jag..


















Praktiska fack för exempelvis hudvårdsprodukter eller make up..












Ja så här bra kan det bli när man tänker till  lite extra/ har extrem tur!

Sköt om er å ha en bra dag önskar Morsan & jag!




4 kommentarer:

  1. Schnyyyyyygg!! Jag hittade en under soffan hos mig :-) Det gick nog lite vilt tillväga när mina vänner började titta på allt ;-)

    Jag har ett tips! Kolla in broarne.se. De har alldeles UNDERBARA mönster.

    SvaraRadera
  2. Jag har sagt det förrut och säger det igen. Otrolig mönsterpassning som ni lyckas med! Extrem tur? Inte en chans, rena proffs är vad ni är ;)

    SvaraRadera
  3. Linda:
    Ja den här är riktigt snygg och redan såld! :) Tyvärr kommer inte färgerna helt till sin rätt på bilderna, men då får man komma till oss å kika på tyget om man är intresserad!

    Ja men det tar vi som en komplimang att det går vilt till.. Tänk om folk hade somnat bland necessärerna! :P

    Va inne å kollade en snabbis på broarne.se, såg massa snygga saker, tyger å mönster.. Tack för tipset!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Cecilia:
    OK.. 80 % proffs och 20 % tur då.. :P
    Tack så mycket för berömmet! Kram!

    SvaraRadera