9 december 2009

"Va nöjd med allt som livet ger.."

Casper är inte den där typen av gosse som kan kallas svårflirtad. Nej, man möts inte av ett blygt "Hej.." första gången man kliver in hemma hos honom och hans familj, han säger istället "Kom å kolla på mina leksaker, jag har jättemånga!!!". Sånt gillar jag.. =)
Efter att ha kollat in både leksaker och fått med mej en släng av Lotta på bråkmakargatan på TV är det dags för bilrace mellan köket och vardagsrummet..
Ni förstår själva att Casper inte har tid å byta kläder, å absolut inte tid att fotas..  Därför lovar mamma P att de mailar bilder en annan dag.. Å idag är en annan dag, jihoo..!
Pappa F har tagit jättehärliga bilder på Casper i nya jeans från Morsan & jag. De är i pösig modell, men mörkblå stretchmudd och påsydda stjärnor. I midjan finns också insydd reglerbar resår.
Kan inte bli annat än bra, kolla själva..














































"Kom igen katten, det svänger ju.." ;)






















Så här ser byxorna ut bak..


















Tack för jättehärliga bilder, fick en extrem lust att lyssna på Baloo efter å ha träffat en så gla gosse som Casper.. Så tror jag länkar till honom här och nu.
Lyssna å bli på jättebra humör! 

Kramar till er från morsan & jag

1 kommentar:

  1. Tack för dom fina byxorna, och en kanon bra sida!

    /Casper m. familj

    SvaraRadera