27 maj 2012

Tillsammans-dag!

Idag är det Mors dag och vi har firat med att umgås med varandra. Långpromenad, glass i solen, grillat på gården, fika och liten fin present till mor! Himla trevligt och jag är så tacksam. För medan många pratar om den viktiga egentiden, tror jag att tillsammans-tiden är minst lika viktigt. Tid att prata om dagen som gått, om vad som komma skall och tid för en extra kram.

Morsdags-fika på gården..

























Chokladbullar i brödfat från Morsan & jag!













Present till Mor!



















High five för min bästa mamma! Ludvig i haklapp från Morsan & jag!




















Å jag har ringt min egen allra bästa Morsan idag, avståndet för att hälsa på över dagen är tyvärr lite för långt. Men en pling på telefon är alltid himla trevligt, tack för att du finns min fina Mor! Hoppas ni alla mammor där ute har haft en fin dag och att ni andra har uppvaktat era fina mammor på dagen!



















Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar