1 maj 2012

WOW!

Fredagens Tjejkväll & Minimässa va en riktig succé! Alla tjejer, kvinnor och damer verkade nöjda och glada med humöret på topp! Morsan & jag hade fullt upp med försäljning och beställningar från glada kunder! Fantastiskt kul!

Morsan hade sytt sig en urtjusig kort marinblå jacka med små vita prickar på och knappar i ryggen. Den matchades med ett hårband i samma tyg. Foton på den kommer en annan dag!

Min blus som va halvfärdig hjälpte Morsan mig att sy klart en timme innan showen startade och vi visade stolta upp våra plagg när vi intervjuades i "TV-soffan" på scenen.

Blus i lite tjockare champagnefärgat tyg med blå prickar på.  Vid modell som sitter på höften.



















Rosett i halsringningen.













Halvlånga "puffärmar"..



















Bred kant nedtill som gör att blusen hänger på höften. Snygg till jeans eller chinos och med pumps eller ballerinaskor nu i vår.  Passar även under kavajen eller koftan.













Vi fick två beställningar av blusar under kvällen och det tar vi som ett gott betyg! Tyvärr ingen bild på mig i blusen, men det får ni en annan gång..

Morsan & jag vill säga stort tack till arrangörerna Anna & Maja på salong Mainstreet 46 och även stort tack till Best Western Hotel samt tusen tack  till alla glada besökare och kunder!

Kram från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar