28 november 2010

Skyltsöndag..

Morsan rapporterar från en isande kallt å snötäckt Årjäng att det varit mycke folk i Clarabutiken i dag på skyltsöndagen. Morsan & jag har redan sålt flera grejer ur våra hyllor så det blir att sy och ställa dit nya grejer innan torsdag när det öppnar igen! Superduperskoj tycker vi!

I ett mycket k-k-kallt Göteborg där det snöar från alla håll samtidigt har familjen & jag fikat och kikat på NK´s julfina skyltfönster som premiärvisades idag. Skyltningen va fantasifull värre å jag tänkte för mej själv att här får vi hoppas att Morsan & jag dyker upp så småningom! (Man måste ju få drömma!).

Dessutom hände det idag igen att en person, idag en nybliven mormor, kom fram å frågade var vi hade köpt den fina mössan som vår son hade på sej. Jag  meddelade stolt att det va en Morsan & jag-mössa å fick sen glatt dela ut ett visitkort! Otroligt kul!

Utanför NK´s skyltfönster..


















Jag är tillbaka i Göteborg efter en dryg vecka i Värmland och usb-minnet är fulltankat med bilder på en massa snygga grejer som Morsan & jag (främst Morsan) har sytt. De dyker upp i bloggen inom kort!

Nu ska här drickas glögg!
Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar