23 november 2010

Fin förvaring och föreläsning..

Förvaringsbunkar från Morsan & jag  kan användas i badrummet. Hemma hos J. i Arvika står de här bunkarna i prickigt å randigt perfekt!














Förvaring för t.ex. tops, bomullspads, hårsnoddar, hårspännen, nagelklippare, m.m., m.m...
Finfint i badrumsfönstret!















Idag har jag deltagit på en föreläsning om sociala medier som Kerstin på Aztek design höll i på Best Western hotell i Årjäng. Föreläsningen va för företagare som ville veta mer om vilka möjligheter ett företag har att marknadsföra sej via internet! Morsan & jag blev inbjudna att berätta om upplägget med vårt företag och vår blogg. Jättekul att Kerstin tänkte på oss! :)

Kerstin från Aztek design föreläser om sociala medier..















Utöver Morsan & jag var även Elise från Stuket på föreläsningen och berättade om sin familjs butik med tillhörande blogg! Hon agerade även barnvakt när det va min tur att presentera Morsan & jag och det skötte hon alldeles utmärkt!

Ludvig sover gott i Elises famn..



















Appropå sociala medier så finns Morsan & jag, Stuket och Aztek design även på facebook, så kika in på våra sidor där! :)

Ha det gott! Kram från Morsan & jag!

2 kommentarer:

  1. Hej på er!

    Ville bara poängtera att det är Agnetas butik, men alla i familjen är delaktiga av något slag!! =)

    Ha en fin dag! Kram Elise

    SvaraRadera
  2. Ja, det är klart.. Rätt ska va rätt! Men som du säger är ni delaktiga allihop! Ni gör ett bra jobb.. :) Kram kram

    SvaraRadera