11 november 2010

Rosa å rött? Näää..

Jooo, säger Morsan & jag! Rött å rosa i kombination är ju helfestligt å sockersött på en å samma gång!
Kanonbra färger, som nästan "lyser", om man är en slarver som jag. Tappar man bort saker i de här färgerna så är de mycke lättare å hitta än nåt som är dammråtte-grått! Vi lovar!

Den här lilla necessären är alltså sydd i rött bomullstyg med vita prickar på, inuti är necessären rosa med vita prickar på! Så sött så sött..













Rosa detaljer är finfint i kontrast till det klarröda..












Kardborreband gör det lätt att öppna och stänga necessären!


















Stor ögla så att necessären lätt kan hängas upp!














Morsan & jag!













Rosa, rött å sött - ja det va vad vi hade att bjuda på idag!
Njut av torsdagen!
Stor kram från Morsan & jag!

2 kommentarer:

  1. När jag var liten så var rosa och rött "big nono". Nu älskar jag det. Man är ju inte sämre än man kan ändra sig ;-).

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer, rött och rosa är väldigt "ärtigt" tycker jag!
    Kram från Lisa!

    SvaraRadera