14 november 2010

Grattis alla farsor!

Idag är det Fars dag, så stort grattis till alla pappor där ute!
Å jag säger extra stort grattis till min egen pappa hemma i Värmland!

Grattis även till min Darling som firar sin första Fars dag idag! Present, blommor och ett litet fint kort med handavtryck hade Ludvig fixat! Gissa om pappa D. blev glad.. :)
I paketet låg en stilig fluga som pappa D. ska ha på kommande fester och högtider.. Men! Efter en hel dags jagande på stan fann vi inte en enda matchande näsduk, så vilken tur att Morsan & jag fixar sånt! Å dessutom till ett bra mycket bättre pris! (I de butiker vi kikade kostade näsdukarna runt 200-250 kr! Hutlöst!). Så näsduken får vi fixa när vi kommer upp till Värmland, kommer bli kanonfint!

Ludvig & pappa!































Morsan & jag fixar näsdukar om ni har svårt att hitta matchande till Era slipsar och flugor! Priset  varierar såklart beroende på tyg, men det kostar garanterat inte 200 kr!

Till helgen åker Morsan & jag till Dömle Herrgård på julmarknad! Där blir det garanterat julstämning och Morsan & jag har laddat upp med massvis av finfina grejer som finns till försäljning!
Hoppas vi ses där!

Skön söndag önskar Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar