4 september 2010

Hurra för Morsan & jag!

Tänk vad tiden går fort, idag har Morsan & jag ett års jubileum! Hurra hurra för oss! :)

När vi ser tillbaka på det gångna året inser vi vad otroligt mycke vi har gjort å hunnit med.. Sytt kläder, necessärer, gardiner m.m. i massor.. Vi har sytt om, sytt in, å sytt upp på beställning, haft flera homeparties varit med på mässor och stått i Clarabutiken. Vi har även startat den här bloggen å lagt upp en liten del av allt vi sytt här. (Mer kommer, vi lovar!)

Kunderna och beställningarna har varit många och det har gått långt över förväntan!
Så himla roligt att Morsan & jag är så uppskattade å poppis.

Morsan har firat dagen med att kolla in mina bröder i crosskart-SM, Per kör å Jon är med som mekaniker. Per vann SM-guld idag, för andra året i rad, hurra hurra för honom! Bra jobbat! :)

Jag har firat ettårsdagen med att ta en sväng med familjen på Liseberg i det soliga vädret!

Den här fina blombuketten stod på köksbordet hos Morsan & Farsan i sommar. Bilder på den får pryda bloggen idag.. :)































































Tack till alla fina som gillar Morsan & jag å våra produkter!
Med hopp om många många fler år med skapande av fina Morsan & jag-produkter å många många kramar till er alla, ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar