11 november 2009

Tuffe Tim :)

Tjo! :)
Tims mamma P. beställde två par byxor av Morsan & jag. Bra val där tycker vi. :)
Tim blev jättefin i de här midnattsblå mysbrallorna i plysch med stretchmudd i grönt och vitt.


































































Morsan & jag sydde också ett par mörka jeans med stretchmudd i midjan och vid foten. och som pricken över i ett stort T bak på rumpan. Snyggt!



















Tim demonstrerade flitigt hur bra de här byxorna passar till mammamys..






















.. för bus å klättring.. (eller flyr han fotografen?)






















och vik av tvätt.. Ordning å reda är viktiga grejer.. :D






















Mamma P. hälsar att de är jättenöjda med brallorna, perfekt!
Morsan & jag tackar så mycket för att vi fick lägga upp några bilder här.
Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Kjempetøffe bukser;) Fint å se de live... Skjønner godt at de er fornøyd:)

    Ha en fin kveld
    Klem
    H

    SvaraRadera
  2. Hejsan :D

    Hjälp vilka fina saker ni syr :) Jätte duktiga är ni (:
    Skit kul att ni bloggar om de :D

    Kramar
    Malin Nilson, med ett s ;)

    SvaraRadera
  3. Gunilla Sillén Eriksson14 november 2009 kl. 13:47

    Men va kul! Jag vet ju att ni är kreativa människor men det här hade jag ingen aning om. Hjärtligt lycka till med företaget!

    SvaraRadera
  4. Va snyggt d blev här på bloggen ☺ ☺ ☺ / Kram Siv

    SvaraRadera
  5. Tack alla snälla söta för beröm! Tyvärr gör sej inte alltid kläderna och färgerna på bilderna, men vi är riktigt stolta över våra alster (om man har lov att säga så!?)
    Kramar från morsan & jag!

    SvaraRadera