2 november 2009

Tack allihopa.. :)

Hellou!
Först vill morsan & jag bara tacka för alla lyckönskningar! :)
Känns som sagt otroligt kul å va igång med det här, även om bloggen å bilderna inte alltid gör som jag vill.. Men jag lär mej väl efterhand får vi hoppas och jag siktar på att bli en riktig blogg-mästare så småningom..
Under helgen som varit och i veckan som kommer syr vi mysbrallor i allsköns färger.. Skitsnygga å söta baggyvarianter med mudd i midja och vid fötterna.. De ska jag lägga upp här under veckan!
Vi har också börjat sy en del klänningar, några i linne, mycket jeanstyg och en del prickiga skapelser.. De blir jättefina och de liksom mysbrallorna sys bara upp i ett eller några få exemplar..
Tänkte visa några av tygerna som vi syr i så ni får ett hum om vad som komma skall..









Återkommer som sagt med mysbrallorna senare i veckan. Skicka ett mail till morsanochjag@live.se om ni hittar nåt ni gillar.. Först till kvarn är det som gäller.. :)

Kram på er från morsan & jag!

2 kommentarer:

  1. Hej morsan&jag!
    Nu har jag länkat till er sida från min blogg, ska försöka mej på bloggandet igen :)
    Sidan blev superfin & STORT lycka till med försäljningen! Hörs snart, ha de bäst!

    Kram / Cazandra (galenivitt) :)

    SvaraRadera
  2. Hej Cazandra!
    Största tacket till dej för all hjälp med bloggen, å tack för länken på din sida!
    Vi får så mycket beröm för bloggen, å den hade aldrig blivit så fin utan din hjälp!
    Självklart ska du börja blogga igen, din blogg är verkligen så inspirerande!
    www.galenivitt.blogspot.com

    Många kramar från morsan & jag!

    SvaraRadera