19 mars 2012

Happy birthday..

..till oss i efterskott!

Medan Ludvig hade en helg fylld av äventyr hos mormor (Morsan) & morfar i Värmland så firades jag  och fina S., som också precis fyllt år, av några vänner kvällen och natten lång! Mycket trevligt! :)

Jag fick jättefina presenter och av mig fick Sofia en söt necessär från Morsan & jag!
Necessären har vi visat tidigare, men här kommer den igen!

Ljusgul/champagnefärgad necessär med små fina blommor och polkarandiga detaljer.













Rosett som pricken över i!















Necessären matchar den här tygbunken som en av mina handledare på BB-praktiken fick för några veckor sedan! Tips för Er som är på presentjakt till någon som behöver nytt förvarings-set!




















Hoppas helgen varit fin, kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar