29 december 2011

Melandagsrean fortsätter..

Morsan & jag har ett stort lager av produkter som vi har sytt som inspiration under året. Vi syr ju inte bara beställda produkter utan även fina ting till butiken Jolins Home och för att visa upp i bloggen! Inför jul sydde vi grytlappar och förvaringsbunkar i rött med stjärnor och prickar och även en del mer klassiska produkter i linne.

Så nu när Jolins Home har mellandagsrea hakar vi på och har det också! Samtliga julsaker från Morsan & jag säljs till 50 % rabatt i butiken medan alla andra produkter i butiken säljs till 25 % rabatt! Har du inte möjlighet att åka dit och handla så kan du maila eller ringa Morsan eller mej så hjälper vi er med frakten!

Bland varorna från Morsan & jag som säljs till 25 % rabatt finns jeansklänningar, prickiga klänningar, mysbyxor, necessärer och blommiga förvaringsbunkar! Rean varar fram till nyår!

Så här ser det ut på julbordet i butiken! Mycket fina grejer till kanonbra pris!



Grytlappar och förvaringsbunkar!














Butiken har såå mycket fint att erbjuda, själv köpte jag leksaker och fint porslin till köket!

Igår va Morsan & jag på julkonsert i Holmedals kyrka.  Änglalik skönsång i en och en halv timme och bland solisterna fanns min kusin Susanne!














Ha det bra önskar Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar