23 december 2011

Hemma hos oss..

Dan före dan och familjen & jag har lämnat Göteborg för att åka upp till Värmland och fira jul..
Eftersom vi inte firar jul hemma så blir det inte heller så mycke julpynt i lägenheten, men i köket är det julstämning i allafall..

Smalrandig hissgardin i blått och vitt från Morsan & jag..

Band med rosetter..


















Röd amaryllis hör julen till..


















Julgranskula i fattigmanssilver gör sig fint i fönstret..


















Julstjärna på fönsterbrädet..

Å så en godisburk som jag har fått i tidig julklapp av en kär vän! (Godisarna tog slut väldigt snabbt!!)

Å sist men inte minst, Ludvigs bidrag till julstämningen, i form av en guldglittrig julgranskula som han har gjort på dagis! Vacker!


















Idag är sista dagen att delta i utlottningen av ett presentkort från Morsan & jag, tryck HÄR och läs om hur du deltar på Facebook genom att gilla inlägget! Om du både gillar och delar får du två lotter!  Du kan också skriva en kommentar under blogginlägget och/eller dela med dej av inlägget i din egen blogg så får du också lotter!

Lycka till!

Ha en riktigt fin lilla julafton! Vinnaren presenteras i morgon bitti!
Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar