27 september 2011

Favoritförvaring

Hoppas veckan börjat bra, här är det fullt upp! Idag visar Morsan & jag en fin liten förvaringsbunke.. Den är min favorit alla dagar i veckan, för den står nämligen i mitt köksfönster.. (Lisas)

Bunke i jeansfärgat bomullstyg ..


Den andra sidan är sydd i vit och blårandigt bomullstyg. Båda sidorna kan användas som utsida..




















Vit spetskant..













Bunken med nedvikt kant åt ena hållet..















..å åt andra hållet!






































Morsan & jag-lappen..













..kan användas om man vill hänga upp bunken på väggen eller på en krok i badrummet!















Min favorit, den står som sagt i vårt köksfönster med en liten "hjärtan-på-tråd" i åsså matchar den gardinen! Men det får ni se en annan dag!

Ha det fint önskar Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar